FAMILY SHOES
Sklep internetowy FAMILY SHOES, dostępny pod adresem www.familyshoes.pl , prowadzony jest przez firmę ML TRADE, wpisaną przez Prezydenta Miasta Zgierz do ewidencji działalności gospodarczej.Siedziba firmy znajduje się w Stryków 95-010 Dobra ul.Dworzaczka 50. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 728-241-70-15 .
Regulamin zakupów
1. Sklep FAMILY SHOES prowadzi sprzedaż internetową. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.familyshoes.pl
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie FAMILY SHOES są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.familyshoes.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej i Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy
6. Możliwe są następujące formy płatności:
- Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie. Na płatność oczekujemy 7 dni od złożenia zamówienia, po tym terminie w przypadku braku płatności zamówienie zostaje odrzucone/anulowane.
- Przelewem natychmiastowym. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
- Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą,
sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, FAMILY SHOES zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.
8. Przy niektórych towarach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowania należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.
9. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
10. Produkty oraz usługi są objęte 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w umowie wystawionej przez gwaranta.
11. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
12. REGULAMIN PROGRAMU POLECEŃ https://app.refericon.pl/regulaminsklepu/rodo/pdf/familyshoes.pl/qq
13. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. Procedura złożenia reklamacji produktów dostępna w zakładce Reklamacja
UWAGA: Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem.
14. Sklep FAMILY SHOES ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.
15. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
16. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do Klienta ponosi sklep.
17. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, obowiązującą od dnia 25 grudnia 2014 r., w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje zwrócona należność, w przypadku faktury wystawionej na osobę fizyczną, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta. W przypadku odstąpienia od umowy(zwrotu) zamówienia lub części zamówienia jeśli kwota nie przekracza 150 zł Klient traci przywilej darmowej dostawy. Koszty wysyłki zostaną odliczone od zwrotu kwoty za odesłany produkt. W przypadku zwrotu kwoty za pośrednictwem Poczty Polskiej-przekazem pocztowym Kupujący zostaje obciążony kosztami związanymi z wykonaniem zlecenia. Procedura zwrotu produktów dostępna w zakładce Zwrot
LINK DO ZWROTÓW SHOPER https://familyshoes.pl/zwrot
Adres do zwrotu :
ML TRADE FAMILY SHOES
Ul. Kalonka 59B
92-701 Kalonka
18. Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
19. FAMILY SHOES umożliwia wymianę dostarczonych Klientowi produktów na inny rozmiar lub kolor po dokonaniu dostawy produktów do Klienta. Wymiana dotyczy produktów nieużywanych to jest bez śladów używania np: zarysowań, wytarcia, przybrudzenia podeszwy, przybrudzenia wyściółki, przybrudzenia materiału wierzchniego i innych. Wymianę produktów można zrealizować w terminie 14 dni od dnia doręczenia Klientowi przesyłki z produktami. Procedura wymiany produktów dostępna w zakładce Wymiana
20. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
21. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
22. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
23. Gwarantujemy bezpieczne przechowywanie danych osobowych wprowadzonych podczas rejestracji i zakupów. Sklep internetowy FAMILY SHOES z siedzibą pod adresem: Stryków 95-010 Dobra ul.Dworzaczka 50, NIP: 728-241-70-15 przetwarza Państwa dane osobowe w sposób bezpieczny, oraz zgodny z przepisami prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”).Administrator danych osobowych: Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Sklep internetowy FAMILY SHOES, dostępny pod adresem www.familyshoes.pl , prowadzony przez firmę ML TRADE, wpisaną przez Prezydenta Miasta Zgierz do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Stryków 95-010 Dobra ul.Dworzaczka 50. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 728-241-70-15 (dalej: „Administrator”). Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres: FAMILY SHOES lub drogą e-mailową sklep@familyshoes.pl lub też telefonicznie pod numerem: +48 504 606 760. Cel przetwarzania danych osobowych, podstawa prawna, okres przechowywania danych: Dane osobowe pozyskane od Państwa przetwarzane są w następującym celu:dane osobowe przekazywane przy zamówieniu towarów czy usług – w celu realizacji umowy zawartej z klientem, przez czas obowiązywania umowy z klientem,dane osobowe przekazywane mailowego czy też telefonicznego - w celu skontaktowania się z klientem o udzielenia mu wyjaśnień, odpowiedzi na pytania - przez okres kontaktowania się z klientem,dane osobowe przekazane podczas składania zamówienia bez rejestracji konta zamawiającego – dla potrzeb wykonania zawartej umowy, kontaktowania się z klientem – do czasu realizacji zawartej z Panią/Panem umowy,dane osobowe przekazane podczas rejestracji konta zamawiającego – dla potrzeb rejestracji konta w sklepie internetowym oraz wykonania zawartej umowy, kontaktowania się z klientem – przez okres posiadania konta zamawiającego,dane osobowe przekazane podczas zapisywania się na subskrypcję newslettera – w celu wysyłki drogą mailową informacji o charakterze reklamowym, handlowym, marketingowym (newsletter) – do czasu cofnięcia zgody. Po upływie okresu przechowywania danych wskazanego w ust. 1. powyżej dane osobowe klientów mogą być przechowywane w celu:
24. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie FAMILY SHOES . Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
25. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
26. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.