



74,99 zł

58,99 zł

69,99 zł

79,99 zł

54,99 zł

62,00 zł

79,99 zł

74,99 zł

38,99 zł

94,99 zł

54,99 zł

54,99 zł

69,99 zł

69,99 zł

79,99 zł


160,00 zł
Cena regularna:
185,00 zł

110,00 zł
Cena regularna:
146,00 zł

70,00 zł
Cena regularna:
82,99 zł

149,00 zł
Cena regularna:
169,00 zł

110,00 zł
Cena regularna:
146,00 zł

69,99 zł
Cena regularna:
85,00 zł

96,00 zł
Cena regularna:
120,00 zł

155,00 zł
Cena regularna:
185,00 zł

120,00 zł
Cena regularna:
146,00 zł

110,00 zł
Cena regularna:
149,99 zł

148,00 zł
Cena regularna:
168,00 zł

120,00 zł
Cena regularna:
146,00 zł

FAMILY SHOES
Reklamacji podlegają wady konstrukcyjne, materiałowe i technologiczne. Do reklamowanego przedmiotu prosimy dołączyć pismo reklamacyjne. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania można napisać ręcznie. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep@familyshoes.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- dowód zakupu.
Przed wysłaniem produktów należy poinformować Sprzedającego FAMILY SHOES telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia szczegółów reklamacji.
Należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go pocztą elektroniczną na adres sklep@familyshoes.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Kopia formularza reklamacyjnego powinna być dołączona do przesyłki, która będzie odesłana do FAMILY SHOES.
Produkty przed wysłaniem powinny zostać odpowiednio zapakowane tzn : w dodatkowe pudełko, folię lub owinięte w papier zapobiegający zniszczeniu oryginalnego opakowania.
Na zapakowanej przesyłce proszę umieścić wyraźny napis REKLAMACJA.
FAMILY SHOES nie przyjmuje przesyłek odesłanych przez Klienta bez wcześniejszej informacji i uzgodnieniu szczegółów reklamacji.
FAMILY SHOES nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem, do paczkomatu oraz punktu odbioru.
Klient dokonując wysyłki produktu powinien podać swoje dane adresowe i nr zamówienia , celem poprawnej identyfikacji nadawcy przez FAMILY SHOES
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ
Części wymienne tzw.fleki lub wierzchniki, starte lub przetarte spody obuwia, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia), niedopasowanie obuwia do stopy, zgubione przez klienta ozdoby (kokardki, guziczki, perełki, klamerki), uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne, naturalne zużycie obuwia, wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (przemakanie obuwia), farbowanie stopy lub skarpetek od podszewek wykonanych ze skór, skór naturalnych, materiałów pod wpływem potu lub przemoczenia, wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi, plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji jest odesłanie przedmiotu na nasz adres firmowy wraz z pismem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu(oryginał). Jeśli jest to możliwe to prosimy o odesłanie w oryginalnym opakowaniu i prosimy o nie oklejanie pudełka taśmą.Na zapakowanej przesyłce proszę umieścić wyraźny napis REKLAMACJA.
UWAGA: Jeśli otrzymana przez Ciebie przesyłka jest niekompletna lub uszkodzona sprawdź zawartość w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru.
Adres, na który należy odesłać produkty :
ML TRADE FAMILY SHOES
Ul. Kalonka 59B
92-701 Kalonka